Wednesday, March 14, 2007

Ce am in geanta



Ce am in geanta:
- carti, reviste... in principal pentru citit in metrou
- carnetel
- diverse cosmetice inutile
- cartela metrou, bilete RATB format vechi... pentru ca vanzatoarea de la ghiseul RATB mi-a zis ca noul card 'nu prea merge la metrou'!
- Advil, pentru ca nu sunt in vacanta
- iPod nano - f util ca agenda, calendar
- cutie de Altoids (inauntru - Orbit; pe baza reactiilor pe care le-am primit la aceasta cutie, cred ca Altoids s-ar vinde decent in Romania)
- telefon LG - ii ia cam 5 minute sa intre in retea dupa ce ies de la metrou! Vina mea ca nu am vrut Nokia.
- suport carti de vizita - tare greu
- pix, creion mecanic (mereu ma ranesc cu varful lui)
- Listerine - un fel de apa de ploaie, probabil ca o sa dispara in curand din geanta
- memory stick Philips cu eticheta de ceai Lipton (Noapte Linistita) pentru identificare (toti colegii au la fel)
- servetele - ce marca se intampla sa aiba la magazinul din colt
- portofel cu restul

No comments: